Hotel Central Recenze
-
Personál
94% -
Čistota
89% -
Vybavení
86% -
Pohodlí
81% -
Poměr cena/kvalita
84%
Zobrazit recenze, které napsal:
- ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Barbara
jednotlivec, 10.3.2023
Bytom Polsko
(bez textového hodnocení)
Jan Chabada
jednotlivec, 22.3.2022
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 27.2.2022
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
mladý pár, 2.6.2020
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Jaroslava
dospělý pár, 12.7.2019
Praha Česká republika
Anonym
jednotlivec, 21.1.2017
Slovensky
(bez textového hodnocení)
Miroslav Bartoň
jednotlivec, 9.11.2016
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 4.10.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
Marta
rodina se staršími dětmi, 6.7.2016
Česká republika
Zeleninu i ovoce si můžete doobjednat, vše máte v ceně. Máte pravdu, máme výběr ze snídaňového menu, ale ten se dá libovolně měnit (např: šunka/slanina s vejci, vejce míchaná, sázená, vaječná omeleta – připravovány na objednávku, šunkovo-sýrový talíř, jogurt, müsli, kukuřičné lupínky, domácí jablečný štrůdl, čerstvá zelenina, ovoce) Cokoliv v jídelním lístku se dá prohodit dle vašeho přání. Můžete si dát i snídani v kombinaci 2x dle vašeho přání, vše připravujeme čerstvé. V ceně snídaně je espresso značky Dersut, výborná káva, taktéž si ji můžete vychutnat několikrát, taktéž čaj, voda a džus. Zde pravděpodobně byla chyba na straně personálu, že Vás dostatečně neinformovala. Za níž se velmi omlouváme. Děkujeme za vaši recenzi a budeme se snažit lépe naše hosty informovat.
Barbara
mladý pár, 4.10.2015
Polski
Piotr Solomonidis
dospělý pár, 16.9.2015
Polski
Anonym
jednotlivec, 31.5.2015
Polski
(bez textového hodnocení)
Łukasz Janczar
skupina přátel, 16.4.2014
Polski
Anonym
jednotlivec, 21.10.2010
Humenné, Slovensko
Pavla Bazgierová
dospělý pár, 30.5.2010
Čeština
(bez textového hodnocení)
Eva Jarabicová
dospělý pár, 2.5.2009
Čadca, SR
Věra
dospělý pár, 29.5.2015
Čeština
Jacek Jaśkowiec
skupina přátel, 2.3.2015
Polski
Petr Vavřík
mladý pár, 4.5.2014
Čeština
Co se týče úklidu, tak na každém pokoji jsou visačky (Prosím nerušit/Prosím uklidit), které, když si dáte na dveře s nápisem Prosím nerušit, tak Vám tam pokojské klepat a ani vlézt nesmí... Pokud jste visačku na dveřích měl a přesto Vám tam pokojská vešla, tak se moc omlouváme, že jste byl rušen a budeme se snažit, aby se toto již nikdy nestalo. Jsou ale i hosté, kteří si naopak každodenní výměnu ručníků a menší úklid pokoje (ustlání postelí, vynesení smetí atd.) žádají. Je opravdu těžké vyhovět všem hostům a proto to máme vyřešeno těmito visačkami. Každopádně děkujeme za recenzi a doufáme, že při příští návštěvě bude již vše v pořádku a budete plně spokojen. S pozdravem vedení hotelu.
Anonym
jednotlivec, 15.6.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)